Брендинг —  процес створення бренду.

Сім етапів:

  1. Цілепокладання. Включає в себе: мета створення компанії, місце бренду в компанії, визначення конкурентних переваг, KPI.
  2. Планування проекту. Включає в себе: всі ресурси компанії, визначення аудиторії замовників, виконавців, терміни виконання проекту, інші умови або обмежуючі фактори.
  3.  Аналіз ринкової ситуації. Включає в себе: конкурентів, цільову аудиторію, ринок. Формулювання сутності.
  4. Включає в себе: корисність для споживачів, індивідуальність, візуальні атрибути. 

  5. Стратегія управління. Включає в себе: бренд-бук, призначення відповідальних за розвиток, план по просуванню, план з моніторингу, оцінки ефективності.

  6. Просування. Включає в себе: медіаплан, рекламну продукцію, розміщення, акції, програми лояльності для клієнтів.
  7. Моніторинг та оцінка ефективності дій. Включає в себе: KPI, порівняння поточного і бажаного стану, внесення змін в стратегію розвитку.

Також, брендинг — це формування іміджу компанії на протязі довгого часу, так званий «Бренд-імідж». Філіп Котлер говорив: «Хороший бренд — єдине, що може забезпечити доходи вищі за середні протягом тривалого часу.» Створюючи імідж, враховують емоції, які продукт викликає у споживача. Наприклад компанії з виробництва косметики, як бренд-іміджу, використовують особи відомих моделей або актрис.