Бренд — це позначення певної категорії товарів, продуктів або продуктової лінійки. Тільки почувши назву бренду, ми вже маємо чітке уявлення про пропоновану продукцію: про її якість, доступність і популярность. Основні напрямки, за якими працюють компанії, розкручують бренд:

  • Guideline (візуальне напрям) включає в себе логотип бренду (його назва, оформлення), а також деякі візуальні елементи, завдяки яким організація стає характерну. Гайдлайн — це свого роду паспорт, в якому детально розписані всі необхідні рекомендації щодо грамотного використання характеристик бренду, що відносяться до візуалізації.
  • Образна — має на увазі репутацію компанії, її фірмовий стиль, а також імідж. Три найголовніших позиції, на які варто робити ставку: цінності, індивідуальність, а також позиція. Найголовніше завдання фахівця, що займається розкруткою бренду — це створити відмінну репутацію компанії, а також дати рекомендації щодо використання послуг або товарів. Саме тоді і відбувається цілісне усвідомлення і розуміння бренду.

    Якщо на сьогоднішній момент слово «бренд» можна застосувати практично до кожної компанії, то раніше його могли мати лише тільки дуже відомі товарні знаки. Просування створюється для того, щоб якомога швидше монополізувати ринок в тому, чи іншому сегменті. Само собою зрозуміло, що чим поширене і відоме бренд — тим вище буде його вартість. Подібна діяльність в обов’язковому порядку регулюється АМА (American Marketing Association), по-російськи — Американською асоціацією маркетингу. Основна мета, заради якої створюється цілісний образ компанії і що випускаються нею продуктів — широка поширеність. Кожен, лише тільки почувши назву, вже буде чудово розуміти, про що йде мова.

    Наприклад, в 2002-2007 роках була складена статистика, що стосується оцінки компаній, відомих всьому світу. Самі розкручені бренди — Гугл, Coca-Cola, а також Майкрософт. Три цих логотипу були оцінені в чималу суму — 50 млрд. Доларів США.